Érdekes volt, de nem az igazi. Gyakran nem tudtam kihámozni a sok szereplő közül ki-kicsoda, túl szerteágazó volt a történetük, sok időt is ölelt át a regény és elviseltem volna benne több érzelmet is. Úgy érzetem elveszek a politikai-üzleti manőverezéseikbe, cseleikbe és a vázlatos cselekményben.  

A Kolozsvári milliomosok egy tímárcsalád felemelkedéséről szól Erdélyben.

Az jól esett, hogy a stílusa könnyed,nem kellett attól félnem, hogy megszakad a szívem a második világháborús események olvastán. 

De az utóbbi időben akadt azért a kezembe ilyen történet. Családregény, történelmen átívelő életek... Váltani fogok átmenetileg csajosabb olvasnivalókra.

Azt nem bánom, hogy elolvastam, megismertem, de szerintem ennyi is volt. 

Szerző: 76.andi  2014.12.16. 10:07 Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://olvasoterem.blog.hu/api/trackback/id/tr576986787

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása