Valamilyen véletlen (vagy nem is?) folytán csak most akadtam rá, nem is tudtam teljesen friss állapotban megrendelni. Nem is olvastam róla előtte, nem ismertem az íróját sem. Két nap alatt ki is végeztem.

Néhány évvel korábban játszódik és én nem is azért váltam el mert megcsaltak (bár jobb lett volna...), nincs is csak két gyerekem, és párom is hamar akadt (egyesek szerint túl hamar), de így is volt ahol hangosan nevettem, bőszen bólogattam vagy megkönnyebbülten sóhajtottam fel, hogy lám... más is...

Sokat nem is lehet róla írni. Aki átélte tudja, aki nem az lehet h. megérti, lehet hogy nem. 

Az írónő három gyermekkel maradt egyedül, amikor a férje úgy döntött, hogy mással folytatja az életét. Ezekről az évekről, a gyereknevelésről, a boldogulásról, a párkeresésről szól a könyv, vicces, könnyed stílusban, lelkizés nélkül. 

Így, hogy túl vagyok rajta és rendes kerékvágásban halad az életem élveztem a könyvet. Lehet, hogy friss sebekkel, fájdalmakkal és nehézségekkel más lett volna.

Kölcsönadom hasonszőrű barátnéimnak és beszámolok az ő véleményükről is a későbbiekben. Több szem... több vélemény.

Szerző: 76.andi  2014.08.28. 09:25 Szólj hozzá!

Címkék: magyar realista

A bejegyzés trackback címe:

https://olvasoterem.blog.hu/api/trackback/id/tr986643797

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása