Olvastam már Coelhoe-t, mégis valahogy ezt a regényét nem tudtam hová tenni. Ahhoz képest, hogy fogékony vagyok az ezoterikus témákra, a varázslásra, ősökre, angyalokra, ez a könyv nekem túl tömény volt. Nem is egészen tudtam követni a Nap Hagyományát meg a Hold Hagyományát, meg Brida vergődését a szerelem útvesztőjében. Lehet, hogy csak türelmetlen voltam…

Ami tetszett az Brida és Wicca kapcsolata. És a múltról szóló történelmi visszatekintések.  És persze magától értetődően imádok mindent ami ír és ez egy Írországban játszódó írás, tehát azt nem mondhatom, hogy nem szerettem !

A történet: Brida elindul megismerni a sorsát a varázslás útján igyekszik megtalálni az egyensúlyt régi és új élete között. Ehhez mestereken és önismereten át vezet az út.

Szerző: 76.andi  2014.09.17. 11:41 Szólj hozzá!

Címkék: regény ezoteria

A bejegyzés trackback címe:

https://olvasoterem.blog.hu/api/trackback/id/tr986705757

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása