A romantikus Vass Virág után azt hiszem komolyabb művekre és témákra vágytam és jól sikerült a váltás. Az Árvácskáról nem is akarok bővebben írni. Van róla elég elemzés a neten, van ahol erősen ajánlott iskolai olvasmány. Nekem nem volt az, én most olvastam, mivel a párom többször is emlegette az elmúlt hónapok alatt.

Mivel az én kislányom olyan idős, mint Móricz regényhőse a történet kezdetekor így borzasztó volt néha belegondolni a borzalmas igazságba, hogy ez valóság volt, sok helyen most is az, és az állami gondozott, anyátlan-apátlan árvák helyzete ma sem rózsás.

A megalázás, bántás, verés, kilátástalanság, értetlenség, fájdalom amit el kellett viselni a pár év alatt volt annyi, hogy a végén a halál megváltásként jött a számára. Brutálisan őszinte és valós... szomorú és igaz... ez a mi világunk. Ez volt, ez van... vajon bízhatunk egy jobban?

 

 

 

Szerző: 76.andi  2013.08.18. 17:28 Szólj hozzá!

Címkék: magyar

A bejegyzés trackback címe:

https://olvasoterem.blog.hu/api/trackback/id/tr935466010

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása