Amikor Bölcsházy Anni kedves, jóképű vőlegénye – és gyerekkori szerelme – balesetet szenved néhány héttel az esküvőjük előtt, a várandós menyasszony számára megáll az élet. Leendő férje egy másik nő mellett ült az autóban a végzetes éjszakán… de vajon mi volt köztük?
Öt évvel a történtek után Anni még mindig a válaszokat keresve éli a hétköznapokat kisfiával, zsarnokoskodó anyja védőszárnyai alatt. Képtelen túllépni egykori szerelme emlékén, nem lát mást a világból, csak az ő arcát, nem hall mást, csak az ő ki nem mondott mondatait. Pedig a postafiókja tele van nyugtalanító üzenetekkel, amelyek előre megjósolják, mi történik az egyedülálló anyuka látszólag eseménytelen mindennapjaiban. Ki üzen Anninak? Kik azok a Fűevők, és honnan szerzik a titkos tudást, amellyel nőket manipulálnak? Hogyan válik fanatikussá egy hétköznapi ember?

A Szoknya-blues a blues-zene egyenletes lüktetésével adagolja a feszültséget, de több mint krimi, pontos látlelet a XXI. századi Férfi és Nő bonyolult viszonyáról, amelyben sokszor senki sem az, akinek mutatja magát. 

Pedig mennyit tologattam, hogy most nem ilyenfajta könyvet akarok olvasni. És csak eltalálta a megfelelő hangulatomat, hogy kézbe vehessem. Mostanában bejönnek a krimik. A zakkant emberek, az összekuszálódott szálak, a normálistól eltérő viselkedési attitűdök. Na, itt is volt bőven ilyen. Alkoholizmus, társfüggőség, láncdohányzás, bekattant elme. Barnán marha jókat derültem (persze csak így, távolról, az életben meghalnék egy ilyen figurától), Annit ki nem álltam, már az első perctől kezdve, az anyjától csak forgattam a szemeim. Senki nem volt benne százas, de ez elszórakoztatott. Lehet, hogy tényleg ilyen idióta világban élünk és valóban senki, de senki nem normális. Ez nem tudom hanyadik regény már (és hányadik krimi), amiből az derül ki, hogy nem bízhatunk még a férjünkben, szerelmünkben sem. Hát kérem... akkor most hogyan tovább? Térjek vissza  romantikához? 

Az az egy zavar, hogy a Lacis szál elég nehezen állt össze, nem is akartam tovább olvasni egy jó darabig, mert nem értettem,  hogy mi lehet a sztori a kétféle nézőpont és időeltérés között. Aztán gyártottam egy elméletet és folytattam a regényt. Nem bántam meg.

 

Szerző: 76.andi  2016.06.06. 10:00 1 komment

Címkék: magyar krimi

A bejegyzés trackback címe:

https://olvasoterem.blog.hu/api/trackback/id/tr948783380

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Huffnágel Pista · http://www.huffnagelpista.com 2016.12.13. 01:22:16

Pista bácsi levelesládája - HALP! Beleszerettem egy MGTOW srácba. Mit tegyek? #feminizmus #férfiholokauszt #huffnagelarmy www.huffnagelpista.com/halp-beleszerettem-egy-mgtow-sracba.html
süti beállítások módosítása